Meer Gezonde Jaren Challenge

In het kader van de Healthy Ageing Week willen we je helpen om (meer) te bewegen en lekker in je vel te zitten. Dit doen we met de Meer Gezonde Jaren Challenge, een beweeg uitdaging voor iedereen.
De uitdaging duurt 30 dagen en begint op zaterdag 6 oktober, de startdag van de Healthy Ageing Week. Het idee is om iedere dag minimaal één Mijl af leggen. Hoe je dat doet, mag jezelf weten: wandelend, joggend, hardlopend of zelfs zwemmend. Op zondag 4 november heb je dan dus minimaal 30 Mijl oftewel bijna 50 km afgelegd! Je kan dit alleen doen, maar het is natuurlijk ook leuk om dit met familie, vrienden of collega’s op te pakken. Denk bijvoorbeeld aan een dagelijkse lunchwandeling.
Als we er in slagen om dit met zo’n 800 mensen te doen, hebben we op 4 november met zijn allen ruim de aarde rondgelopen. Hoe gaaf is dat?!

Om mee te doen aan de Meer Gezonde Jaren Challenge doe je het volgende:

  1. Meld je hier aan, en vermeld je naam, leeftijd en hoe je de kilometers wilt registreren. Registreer zelf je dagelijkse training via een app op je telefoon of een sporthorloge. Of ga naar WeFitter de app waar je al je activiteiten kunt registreren: https://wefitter.app.link/meer-gezonde-jaren
  2. Leg elke dag (alleen of met anderen) tijdens een beweegmoment minimaal 1 Mijl af, bijv. tijdens een lunchwandeling.
  3. Onder degenen die de Challenge hebben volbracht, verloot HANNN samen met haar partners een aantal mooie prijzen, waaronder kaartjes voor sportevenementen.

Tip: Gebruik #MeerGezondeJaren en #iedereeninbeweging wanneer je je activiteiten deelt op social media.

Spelregels
Om te zorgen dat we deze uitdaging allemaal op dezelfde manier aangaan, zijn er een aantal spelregels:

  1. Als deelnemer registreer je zelf jouw dagelijkse activiteit en je verklaart dit eerlijk te doen. Om mee te doen voor de prijzen aan het eind van de Challenge moet je elke dag 1 Mijl (= 1609 m.) afleggen in één activiteit. Elke kalenderdag moet je dus in beweging!
  2. Het is niet verplicht de trainingen te delen. Wel dien je de trainingen te registreren met een sporthorloge of app. Indien je in de prijzen bent gevallen, vragen we je om na afloop deze registreerde kilometers met ons te delen.
  3. Er is geen maximum lengte voor een training, natuurlijk telt het ook als je meer dan 1609 m. beweegt. Maar de optelsom van elke dag kan het pittig maken: dus doseer je krachten zorgvuldig!
  4. De Challenge duurt van zaterdag 6 oktober tot en met zondag 4 november 2018.
  5. Je doet op eigen verantwoordelijkheid mee. Indien de uitdaging te zwaar blijkt te zijn, bijv. i.v.m. blessures , dien je zelf je grens te bewaken en tijdig te stoppen. HANNN is niet aansprakelijk in deze.
  6. Op Strava kun je lid worden van de ‘Meer Gezonde Jaren HANNN’ club. Hierin kun je trainingen delen en bijhouden en mede deelnemers volgen. Lid worden van deze club is niet verplicht.



Inschrijven voor de Meer Gezonde Jaren Challenge


Je naam


Je e-mail


Je leeftijd


Hoe houd je afgelegde km’s bij? (bijv. Garmin, Runkeeper, Apple Health, etc.):


© Meer Gezonde Jaren | 2018
Design: Marleen van den End - Visuele Communicatie | Realisatie: BrandNewFresh.com